RSS

Ini List saya.... i mean..List kita..heeee

Korg pernah x…
Berangan…
Apa yang korg nak buat 1 hari nnt dengan pasangan korg….
Cuba korg list kan..
Mesti banyak gila an??
Dalam kepala otak aku skang bukan main pnjg list …
Msti ramai yg kata aku gatal..
Aku bukan gatal or miang..
Ini  kira perancangan masa depan la..hehhehee

Apa aku nak buat dengan dia 1 hari nnt...


1.     *  Kawen

sapa xnak kawen an?an?hukhuk

2.     *  Beli rumah


ada rumah sendiri..kereta sendiri...best2...
 
        *  Kemas rumah/masak sama2

  
mesti kiut gila kalo laki masuk dapur..baru dinamakan laki2 mithali..heeee..


comel kan bliau???auwwww...hekhek... 
 
     *  Tgk tv sama2


waktu mlm2 ..bukak drama sedih2 skit..baru leh manja2 ,...lap2 hingus kat baju dia...
 
   *  Borak2 dalam bilik sama2 sblom tido


pdn muka ckp sorg2...ahahaha!
 
   *  Shoping !


bnde paling best adalah shoping..lg2 kalau si dia turut serta...dialah bodyguard, dialah hamba abdi yg kena kluarkan duit serta tenaga rohani jasmani untuk mngendong beg plastik..hohoho
 
  *  Bercuti?? 
 

untuk mnyemarakkan rasa kasih cinta eloklah g becuti stahun 5 kali...
duk tepi pntai...baru bestt..... ( dialog kat atas 2 aku dah leh agak...mmg 2 la g akan dia ckp kalo aku ajak naik bot pisang )
 
 *  Anak.. kembar???hehehee


hidup xlengkapkalau rumah x diserikan dengan anak...i mean..anak2...ehhehehe
 
    *  Romantic dinner


candle light dinner...wowww...romantikk!!!!!
 
        *  Tgk bintang mlm2


mlm2 baring kat laman rumah...pastu tgk bulan bintang..pastu mula lah " abg..kalau saya jadi bntang , abg jadi apa??" =..=
  
        *  Tgk bola Selangor vs Kelantan ! 


ni kalo btol2 jadi ni sronok siak bahan dia ! bwahahahaha!!!

well...2 la antara bnda yg aku nakkk sgt buat ngn dia 1 hari nnt...
sbnarnya banyak lg...adala dalam 1000 list..
tp jenuh la kan aku nak lukis banyak2...
ni baru org lidi aku dah amik masa 2 hari nak lukis =..=
i wonder agak2 apa list dia plak eh..hukhuk..

LOLA
  

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

7 comments:

dayanadarmawi said...

waa suke.suke !
kreatif lorh cik lola :)
hhe :)
dtgla http://bpm-undi.blogspot.com/ vote nom 218 yew ! :)
tq hee

PuteriDeanna said...

haha ok dear akan patik undi !

Fiqah Alias said...

wow..so cute laaa..(^.^) syok jer perancangan tu...romantik habis...hehe..

::nuRuLaDHar:: said...

waahhhh...nice + kiut ah pic2 tu..hee nice entri.. =)

MisZ Aien said...

sungguh romantik cerita ini... cute sangat

PuteriDeanna said...

tq guuys..banyak lg org lidi akan mnyusul lpas ni..soo keep following k..heee <3

E.d.Y said...

banyaknya angan2 tu..huhu

Post a Comment