RSS

Putus Cinta? haha nak gelak !

Dengar cerita baru2 ni ada yg putus cinta?
xboleh lupakan kekasih lama?
haha...
nak agen 000 ajar x macamana nak lupakan kekasih lama yg kononnya dulu sgt sygggggg sgt kat korg...in love gilaaaaaaaaa kat korg... caringgggg gilllaaa kat korg? < tgn kat dada mata pndg atas >



senang je..
ni time korg mintak break ..


walaupon korg yg mntk break .. tp agen 000 taw...

hari ptama korg break mst korg cm ni kan..
frust tetonggeng ..


hari kedua..
 rindu..menangis air mata darah ( puii!)

hari ke tiga..
 layan lagu jiwang - dadali

seminggu ..
jadi gila ckp sorg2


2 minggu
try2 kol balik ex..tanye kabar la konon


3 minggu
ada org tekel 


sebulan
korg pon kapel ( gile ah ada balak / awek baru !pewiit!)


2 bulan
ce korg try2 bukak fb ex korg .. sajela usha skit ape ex korg buat..hidop ke die hard ke...

so...
nampak x apa yg cuba agen 000 tonjolkan kat sini?
korg tonggang tonggeng mnangis siang mlm psl dia..
last2 dia hepi gak ..
n yg bengongnya korg syg2 dia pon last2 kapel gak ngn org len..
lama2 syg gak ngn bf baru 2 kan?
ni mmg dah jadi lumrah ..
nak salahkan sapa pon xtaw..
yg penting jangan salah pilih pasangan ..
kalau berpisah anggaplah x ada jodoh ...
senang.
jangan la nak ckp korg cinta mati xleh lupa ex korg tu..
tipu je smua tu... kalau wujud pon lam drama je .. ala mcm drama 'tentang dhia' tu ha...
yg korg kecoh 1 fesbuk tu ..
well..
slamat bahagia dengan pasangan anda ! babai !


LOLA

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

1 comments:

Wuucin said...

yes dats truth!

Post a Comment