RSS

Punca Break up??


Haaa..suka x tajuk entry ku kali ini?
Suka?? Iye? Ish2…
Jangan salah paham..aku xbreakup lg…dan xkan breakup…! Xkan ! hekhek.. ( syg hubby I taw)
snarnya bukan apa…
kdg2 duk terpikir gak la…
apa yg mnyebabkan sebuah pasangan ni boleh putus hubungan..
besar sgt ke msalah antara mreka smpai sanggup brek2 ni?
Xsayang lg dah ke dengan psangan masing2?
Kalau syg.. knapa msti brek? Knapa? Why?
Jadi saya slaku agen 000 membongkar rahsia ini dengan mengintebiu beberapa org ‘artis’ …

agen 000 memulakan operasi..

Nak taw apa jawapan yg agen 000 dapat?
Nah..ni kat bawah ni….

1)      Dpt bf/gf yg sangat kuat jeles !



2)      Gf/bf player ! 


3)      Gf/bf main kayu 3 ( sandal aka skandal)


4)      Gf / bf mata duitan ! kaki kikis ! 


5)      Gf/bf mulut barbau ?=..=


6)      Hari2 bgaduh bertumbuk .. 


7)      Gf maintenance tinggi


8)      Gf/bf xkol/msg slama berminggu2 berbulan2…


9)      Mak bapak xrestui hubungan




Sedih kan 9 situasi diatas? Isk isk..agen 000 xdapat menahan diri untuk menangis..
Haa ni stakat yg agen 000 dapat la…ada banyak lg snarnye punca lain…
Ala korg leh teke sdiri kot..kan? kan?

 bkn ape.....
Sbelom kapel bukan main….

I love u 4 ever syg..


Kentut pun bau wangi..




Haaa…. 2 time mula2 kapel la..masuk bulan kedua dan keatas,.. nk dgr dia ckp I love u I miss u pon kadang2 je kan? Kan? Hekhek…
Ini untuk peringatan kita bersama…
Kalau syg dengan pasangan anda, jangan curang mencurangi..
Jangan bermain kayu 3…
Jangan banyak menyakiti hati pasangan anda..
Selalu lah buat pasangan anda tersenyum riang ..
selalu berdoa semoga jodoh kita dan pasangan berpanjangan..
Post ni bkn nk mgalakkan korg break ek..kalo break jugak 2 tggungjawab sdiri agen 000 xbtanggongjawab…hekhek…
Cuma nasihatku untukmu berfikir dulu sblom break..
Xsyg ke ngn hbungan?  ( mlainkan yg main kayu 3 tu..tu WAJIB break…saya ulang WAJIBBBBBBB)

Ok2..agen 000 dah mngntuk ..
Maklomla lukis org lidi smpai 5 hari =..=
Ape? Ingt senang ke nk lukis..susah taw !
Hukhuk…
Babai !

 LOLA

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

1 comments:

leyzajamil said...

kreatifnya nak melukis bagai smua org lidi ni..hihi kalau saya tepek gambar suda, org malas macam saya ni lahh hihi..all the best!

Post a Comment